KLIK

Thursday, January 13, 2011

happy sad day

today is Thursday..yeaahhaa... today we had no more classes. most of lecturers will go somewhere for training..huhu mostly students ramai yg kuar date, yg ader pakwe tuh kuar la ngn pakwe, yg ade makwe kua ngn makwe, kalo xde gak..kuar ngn membe2 pon jadilah..huhu my rumet , chaya go out with fatin, our neighbor   . they went to Jalan TAR. while my bunga2 go out with one guy named Cibo. how bout me?.. of course hangout with my loved one..go to Lowyat. my love was survey the DSLR while me just seeing, surveying, the cute comey gadget. actually our main purpose is to buy the canon ink for my black printer. after that we watching the movie.. i choose to watch THE TOURIST acting by Angelina Jolie as Elise and Johny Depp as Frank
both of them my fevret actor and actress. the movie begin at 5.10 pm and ends about 2 hours later. after that go to Lowyat again becoz my b want to buy an internal hard disk. after that went to motorcycle parking becoz we already want to back. suddenly my b saw the pink letter ( i think its pink becz the letter already basah kuyup gara2 terkena air hujan )..and oh my GOD ! POLIS DI RAJA MALAYSIA ...jengjejeng...haha tentu dah dpt teka kan..pe lagi.. kena saman la..gara2 parking kt tempat salah.. huhu agak tergamam gak r coz its my 1st time got that letter. in my mind..oh melayang2 berterbangan la duitku...ceit..nampak note2 merah or biru mula memasang sayap..tersenyum padaku lalu mengerbangkan sayapnya meninggalkan ku..hurmm.. dah xde rezeki redha jela..nk wt cane kan..aduh nak kena cari Balai Polis Jln Bandar plak..celah manala gamaknye..seb bek ada pakcik2 dan abg2 berpakaian seragam hitam kt area bukit bintang tuh. dapatla directionnye..smpai kt balai polis, ada encik polis tu cakap, saman juz leh bayar time office hour jek. bila tnya dia berapa kena bayar dia kata rm 30.. huhu selamat lah sikit duit aku..NASIB BAIK kan..huhu itu jelah my story for today..tata :)

No comments:

Post a Comment