KLIK

Friday, April 15, 2011

overdose

overdose...
-


overdose...
-


huhu tp ni bukan overdose kerana ubat k.. ini adalah overdose sbb makan..MAKAN = EAT..
habit of eating the foods dat contains a lot of fats. well well well.. nk di cerita la kan..aku ni sejak dua menjak ni kuat betol nafsu makan..
 nafsu makan aku naik mendadak sekali..kalo lah ada alat macam NIBP ( non invensive blood pressure..) yg leh sukat tahap nafsu aku sekarang ni..konfem bin sure lah akan jadi tahap hyper.. kalo blood pressure tinggi kita panggil hypertension kan?.. kalo nafsu makan yg terlalu tinggi kita nk panggil HYPER ape ek?
..huhuhu.. sekarang ni eventhough aku da makan tengahari..malam plak  ley bantai.. yong tau fu + nasi lg weh.. 
-
-

kalo dalam kuatiti yg sedikit tu xpe lg..  ni x .. nasi tuh penuh polisterin..adoyai... bila org panggil gemok @ montel taw plak nk sedey2 kan..huh lagi sakit hati bila tengok badan sendiri kat cermin.. rasa cm nk marah orang..huhu.. nak marah sape?..haha.. marah diri sendiri la beb.. sape soh layan sgt nafsu makannya.. ceih aritu beria sangat puasa kononnye nk bg perot " clear " la cket kan..haha habis je fasting period tuh.. leh plak aku terikut member ni berchenta ngn SUBWAY.

-
-


.perghh... rabu subway.. sabtu subway... ahad subway..pastu malamnya 2 malam berturut2 makan KFC.. hoho mana x gemoknye budak ini..adoii..pening2 xtaw  cane nk kurus.. kalo aku makan herbalife ke jusmate 5 ke 6 ke 10 ker..xmenjadi gak..segalanya berpunca dari 
-
NAFSU MAKAN YG TINGGI..
-




dan xreti2 nak turun balik..ceih..


alahai yasmin..bila la kau nk KURUS yer..makin hari makin DEBAB je nampaknye..

No comments:

Post a Comment