KLIK

Tuesday, May 3, 2011

help me..

arrgghhh.. another 4 hours lg..haha giler ar  lagi 4 jam nak amek paper exam aku still leyh berblog and bergoogle search lg..haha nak taw x ape yg aku serach?..
 ni haa.. aku daer 2 batang maskara ..1 maybeline 1 silky girls.. dua2 dah berketul2.. yg silky girl tu bley ar tahan lagi coz sememangnye dah agak lame aku beli.. tp yg maybeline tu ha..geram betol..baru 3 bulan pakai ( dalam sebulan boleh kira berapa kali pakai )..
( yer aku mengakui aku memang xreti nak jaga maskara ( 0_0)

so untuk meyetelkan probs aku neh aku mintak lah bantuan pakcik google yang baik hati tuh..tp still x berpuas hati gak lahj coz x banyak yg dapat membantu.. friends..anyone can help me?.. haha jangan lah cakap kena beli baru lagik!..


saya nak bulu mata chantek macam dia!



No comments:

Post a Comment