KLIK

Sunday, July 31, 2011

selamat pagi dunia..dh seminggu aku kembali memegang title student tp masih belom sempat utk update pape..bukan apa..idea mmg ada mencurah2 tp asal ngadap lappy jer blank..fb yg aku terjah dulu..terus terlupa nak update blog..haha kadang2 idea nk update blog tuh aku dapat tyme riding..bahaya kan berkhayal sambil bawak motor..haha bukan bawak motor..tp menunggang motor...manalah aku nak larat nk angkat buah hati kesayangan aku tuh..berat weeyyyy...

so malas punye malas aku just nak wt conclusion je la utk kisah2 hidup aku selama seminggu ni..

saturday ( 23/7/2011) - register kt bmi..pagi2 lg dah bangun tp coz nak kena hantar kakak aku ke klinik dulu so delay la smpai kul 11 lbh kurang..register jap jer.. 3 kaunter jer..warhh..terkejut gak r..bmi da maju skrg..bagus2 sesi pendaftaran berjalan dgn lancar. petangnye my ex rumet datang cni from ppum..malam kuar pg rumah shedot ( my ex rumet jugak ) makan spagetti.. xtaw nak wt pe calling2 la my friend yg ada kt kl ni..last2 dpt la berkumpul ngn diorang karoke kat superstar wangsawalk and lepak2 kt nz..aku makan roti tisu yg tinggi..

me , shedot, kechik.. ada lg sorg..teya ( not in picture)
:) pic ta chantek sbb saya budak malas yg nk edit2 pic neh



1st pic :..lamo n awek dia serta kwn diorg
2nd pic : fahmie n yus
3rd pic:..me n cheragh
4th pic : me n kechik with our roti tisu..
place : NZ WANGSAWALK
all da pictures curik dari kechik


sunday( 24/7/2011)..akibat kepenatan balik lewat so plan nak pg masjid jamek ngn shedot terpaksa di cancelkan..tp aku ngn kechik melencong ke jusco wangsa maju..konon2 nak beli barang aku lah tp kechik plak yg shopping..haha sempat gakla dia rembat baju kat ROMP..

monday /tuesday/wednesday :..nothing interesting to story mory

thursday (28/7/2011) :..aiseehhh..ada exhibition yg membosankan :(..kul 4 shedot amek g jalan2..rozie pon ikot sekali..wangsawalk n care4 jer coz da ptg xtaw nk g mana n mengelakkan kesesakan lalulintas coz malam ni HARIMAU VS SINGA..n aku pon nak kena balik awal nak tengok CATRIONA ROSS sama SHAM KAMIKAZE  sama RINGGO ARROW  bg talk..RINGGO NYANYI BEST..!! CATRIONA comey sgt2 dlm busana muslimahnye.. 








diorang ber3 ni memang motivator yg best..dari kisah hidup diorang byk pengajaran yang berguna yg boleh kita jadikan pedoman :)

min: sori la gambar original tyme dorg dtg xder la..almaklumla saya ni xde dslr nk shoot gmbr2 diorg jauh2.. :)

No comments:

Post a Comment