KLIK

Friday, September 30, 2011

~ gemok is cute rite?~

Maaaaaaaakkkkkkkkkkkk…saya da gemok..oh baju ini xmuat dah. Nampak lemak berlapis2 kat belakang..oh yang ni plak ketat kat bontot..oh cikmin apakah maknanya di semua kejadian ini..hahaha cikmin da gemok. Padam muka aku kan..huhu sape soh makan xcontrol.. adoiii x mustahil la pas raya ni aku leyh naik 4 or 5 kg dalam masa sblan..sdangkan pose sblan pon aku leyh turun 4kg..ha aku dah cakap dah. Aku ni jenis cepat naik n turun berat badan..so makan kenala sentiasa mau beringat. See pe dah jd..ape dah jadi..sekarang ni baju2 aku dah byk yg menunjukkan bentuk tubuh..ape nak jadi ape nak jd..so salah siapa?..salah mereka or salah dia?..salah saya la siapa lagi kan..( sambil menunding sepolohjari tangan + sepolohjari kaki kearah diri sendiri)..yes bos!. Memg salah aku sendiri. Makan x hengat dunia. Kunun2 pose 6 tp makanan berbukaknye..penuh meja study aku..seyesly la mood makan aku naik mendadak..kalo p pasar malam semua rasa nak lantak. Pastu minum ice ari2 sampai boncit pewot. Gatai nak shake kunun ye cikmin. Owang len shake herbalife ko lak dok shake milo +susu tepung pastu minum sampai sendat perot.pastu bising la dok kate pewot buncit la gemok la..hoooooiiiiiii….

No comments:

Post a Comment