KLIK

Monday, October 31, 2011

Harini hari yang btol2 buat aku xde mood. Aku pon xtaw lah nape. Padahal smalam dah enjoy sakan. Bukak notes physics..owh mengantoknye. Cube nak wat slide presentation esok tp bluuurrr… bluuurrr yang amat sangatlah. Kepala plak berdenyut2. Tp aku dah xmo telan uphamol dah. Dah nambijik aku telan gara2 makan hati ngn bamin harituh. Hmmm… maciksesunggut pon tyme2 camni lah nak menjelma. Adoooiii…langsung xwat pape yang berpaedah hari neh slain cuci baju. Aku memang. Kalo xder mood ker, sakit ati ker..ske sangat sental kain baju tuh.. adoooiiii incik moodkusayang sila la munculkan diri anda. Saya tersangatlah perlukan anda tyme2 gini sbb saya akan menghadapi banyak dugaan + kerjasekolah+ bakal telan uphamol lg kalo stress.  Harini jer aku dah dengar 2 story pasal chenta. Putus chenta la c adam cari lain lah..hadooiii bikin gua stress + cuak jer. Aku hanya mampu mendengar kawan2ku. Kerana aku sendiri pon dalam kesakitan. Cuma apa yang kita lalui xsama. Korang dengan masalah korang aku dengan masalah aku. Ingat lah Allah hanya akan menguji kita dengan apa yang Dia rasa kita mampu hadapinya. Mungkin korang still leh accept lagi apa yang kalian terkena sekarang tapi not me.!.. reallyseriusly tolongla aku x tawlah kalo menda tuh jadi kat dri aku sendiri. So dat’y lah ALLAH menguji aku dengan cara nih..  










No comments:

Post a Comment