KLIK

Saturday, November 12, 2011

alhamdulillah..aku masih di beri peluang untuk menikmati pagi yang indah ini. Pagi ini rasanya sungguh tenang. tenang yang teramat sangat. td pagi pon bangun subuh kul 6.15 smooth jer..xde dah main snooze alarm. senang giler aku bangun arini. Terima Kasih Ya Allah. sebak rasanya bila mengingatkan kisah semalam semalam yang mebuatkan aku alpha dan tidak menyedari bahawa aku masih ada yang sayang. Ya Allah aku tahu Kau tidak pernah kurang pon memberi aku kasih sayang tapi aku sendiri yang alpa. yang aku nampak hanyalah kasih sayang manusia c bermulut manis. Ya Allah terima kasih ya Allah. Terima kasih dengan segala kejadian yang telah menimpa aku. rupa-rupanya Kau ingin menarik aku kembali ke jalan yang benar. mencintai Illahi. bukan terus terusan mengejar cinta manusia yang belom tentu ikhlasnya. aku mohon padaMu ya Allah. temukanlah aku dengan Adam ciptaanMu yang juga taat dan lebih mencintaiMu. yang boleh membimbing aku ke jalan Mu.aku redha dengan apa jua ketentuanMu kerana aku tahu apa yang Kau aturkan itu semuanya perfect!. ya Allah ya Tuhanku aku mohon tetapkanlah pendirian ku. jangan lah aku cair  lagi dengan kata- kata manusia bermulut manis . Kau yang telah menciptaku. Kau tahu kelemahan dan kekuatanku. Ya Allah Hidupku Matiku hanyalah untukMu..amin ya rabbal alamin..


No comments:

Post a Comment