KLIK

Friday, January 6, 2012

salam and selamat pagi semua..
huarrghhhh baru dapat online selepas about 2 weeks bercuti dari menghadap latop neh..banyak activiti lorh + asyek bertukar-tukar cuaca maka saya di landa tidak keselesaan badan la.. bukan rajin sangat nak menaip neh.. jari dah rasa keras semacam jer. tp bukak2 fb td tertarik dengan post dari kawan aku pasal satu aritikel neh. bertajuk PASANGAN JADI FRIENDS DI FACEBOOK. 

 dear my friends especially zati and orang yang suruh dia post kat saya lah kan. kat sini saya jawab segalanya. ok first of all saya dah delete pasangan saya neh dri friendlist before kiteorang break lagi. sebabnya... yelah sbb dah selalu sangat gadoh pasal menda neh la..
KESIMPULAN:..  kawan la ngan siapa2 pon tapi jangan nak berlebihan menggedik kat fb smpai menerbitkan rasa xpuas hati saya sebagai awek beliau. dengan orang yang saya kenal saya x kisah pon sbb saya tahu perempuan tuh pon tahu beliau dah ada awek. tapi rasanya jarang saya masuk campur kalo beliau tidak melebih2.

buat la apa pon yang anda nak buat. tapi jangan sesekali anda MENIPU. apa salahnya BERSIKAP BERTERUS TERANG daripada pasangan anda tahu ceritanya dari kawan kalian sendiri. 




Well, jika anda suka flirting, suka mengorat di facebook, suka mengayat, suka mesra-mesra, suka memberi komen sexy, ayat power, suka memuji, suka whatever with opposite sex… itu tidak bermakna anda curang la kan… maybe anda hanya, seorang yang friendly. (ARE YOU? or ARE YOU NOT?)
At the end of the day, anda tetap cintakan dia kan? Well same goes to your partner la …jadi, true enough… it is NOT a good idea to have your partner on your facebook!

KOMEN SAYA:  still cinta ke ?.. haha.. tanya sama hati..apa masih cinta?..
Tanya sama HATI  apa sebab goyang
Jawab SI DIA  yang goncang
Terbang burung terbang
Patah sayap diduga
Seandainya putus
redha lah dengan ketentuan

Terlalu mahu dan mahu
untuk hidup bersamanya

tapi apakan daya
Terlalu banyak alasannya


Tak mudah dan memang payah 
untuk melupakannya
Terserah kepada ALLAH..

ada jodoh INSYAALLAH tak ke mana..



PESANAN DARI SAYA:. apa-apa benda pon kena bincang untuk mencari solution. bukan nya di post or pendam sendiri and buat tafsiran negative sendiri. apa salahnye jumpa dan berbincang. 

2 comments:

  1. min, anda di tag join giveaway.... g kat page ak.. heee

    ReplyDelete