KLIK

Friday, April 6, 2012



dah lama aku ngidam nak hadiri ceramah dari imam-imam muda ni..

akhirnya musim mengidam aku ni bakal berakir pada minggu depan

bagai durian runtuh plak bila dapat berjumpa dengan imam-imam muda yang kacak dan berilmu serta ustazah-ustazah pilihan yang comey-comey dan solehah ini..

dapat plak jumpe diorang live ko..!!
plaktuh bukan aku yang g kat diorang tapi diorang yang datang kat aku..huh!!

rezeki..rezeki...

minggu depan 10 april 2012..bertempat di Dewan Gemilang UNIKL British Malaysian Institute akan diadakan satu program rakamam under Astro Oasis..

Dewan college aku amat bertuah kerana telah terpilih menjadi tempat rakamam program LIGA ILMU bagi musim ketiga.





so imam-imam muda dan ustazah-ustazah pilihan yang bakal hadir pada malam itu ialah:


1. IMAM MUDA AZHAR


2. IMAM MUDA NAZRUL ( saya peminat no1 ustaz :) ..)

3. IMAM MUDA MIRIL (comey )

4. IMAM MUDA FATAH



ustazah-ustazah yang comey :)

1. USTAZAH HIDAYAH

2.USTAZAH YANTI

3.USTAZAH FIZAH

4.USTAZAH NINA




No comments:

Post a Comment