KLIK

Saturday, May 12, 2012

salji wangi

yeah..saya dah 23 tahun dah
dah boley lah tuh bawak-bawak berubah perangai ye cik yasmin
umur dah layak kawen nih...gatai
tapi orangnye xbesar-besar jugak.
haiiihh...


nak cita cket about my besday celebration
xcelli xdelah celebrate sangat. 
malam tuh orang-orang terdekat dok wat perangaii..


mctiey awal-awal lagi message wish "happy besday"..
katanya nak wish awal sebab mengantok then esok paginya dia ada killer paper
rumet pon xdak kat bilik. so kul 12 tuh..
"haiiihhhh bakpo xdok orang tepon wish ni." 
limaminit berlalu pon still takda call. ok fine semua orang busy kan.
sedihnya lamhati ni.. 

15 minit camtuh rumet aku masuk bilik. wat selamba badaknye.
"budak ni ingat ke tak ingat besday aku nih. tawlah esok ada killer paper."'
dia masuk, bukak loker senyap je. taktegor aku pon. haaihhh bertambah-tambah touching nye.
so aku tunduk muka ngadap laptop sambil blogwalking.
theeeeennnnn...


"HAPPY BESDAY YASMIN..!!!"
ketika itu jugakla ada salji debu putih dan wangi. (bedak Johnson baby)

ceeiiitttt aku terkena.
then aku assume habis kat ctuh jelah. tetiba mctiey masuk bawak cake besday.seyes beb!.aku taksangka.. then tengah-tengah kalut nak potong cake tuh ada call masuk
" abiya calling..."

-------------------------------------------------------------------
abiya:   " hello..happy besday."
aku:      " hmm..tengs.. k lah busy neh. nak potong cake"
abiya:   "kek?..cake sape?"
aku:      "cake i la. kawan-kawan bagi. klah. bye"
--------------------------------------------------------------------------

potong cake dan makan sambil-sambil calit icing. balas dendam kat anis sebab masa besday pakwe fafau harituh dia balik dengan comelote nye.tapi mangsanya .. 
tentulah cadar, sarung bantal dan lantai bilik aku yang terkena!!
sonok-sonok makan main calit-calit aising, mctiey tanya..

---------------------------------------------------------------------
mctiey:  " taw tak sape sponsor cake neh?"
aku:      "entah. korang la kot"
mctiey: "haha bukanlah. abam mung yang sponsor"
aku:      " gurpp..aaaaaaa??????????"
----------------------------------------------------------------------
alamak malunyatadi jawab call bukan main kerek lagi. konon-konon majoklah sebab lambat wish.gagaggaga


anyway sayang... tengs for the cake. u taw kan i suka sangat surprise even it is a small thing.
an to my friends yang wish especially SHERA yang wish awal-awal a day before then repeat wish and ACTRESS yang cunmelecun, HASYATIE, ANIS, CHAYA and FAFAU.. tengsss so much. tengss jadikan saya cinderella esok nya kena mop lantai + basuh cadar + sarung bantal pakai tangan.

I LOVE U ALL

p/s: gambar xdop. ada dalam hp fafau and atiey. and yang paling sedih tuh.. excited sangat sampai lupa nak baca tulisan atas cake tuh!.  :(

1 comment: