KLIK

Thursday, June 28, 2012

Titiwangsa/RC

assalamualaikum...


petang-petang kalau ada masa suka sangat pergi lepak kat tasik titiwangsa.kali ini aku datang dengan incik mat amin .  port paling best aku melepak kat Racing Car lah. Since practikal kat HKL dulu aku mula minat dengan RC ni sebab dah selalu follow diorang main. kadang-kadang sampai ke putrajaya. tapi takselalu lah. yang selalunya kat titiwangsa. aku pun taktahu apa yang aku membuatkan aku minat..hiiiii.
 oh tamiamytamiababy.....

ni kat tempat menara control. dari sini player senang nak nampak control car diorang.



litar race 

players tengah repair diorang punya cars.

litar race.. waaa seronoknya kalo saya ada racing car jugak...


petang tuh agak ramai player dan penonton. kalau dahaga mereka boleh beli minuman kat van-van penjaja nih. actually kat sini penjaja tak boleh meniaga rasanya. sebab tak lama kemudian ada DBKL datang, mintak lesen apa semua dan diorang kena tutup kedai. agak kesian kat diorang tapi nak buat macamana diorang dah melanggar peraturan kan.



2 comments:

  1. sy pun slalu ke sane.. :) mmg best lg2 time dgar tayar atas jalan tu kdg2 smpai berasap..

    ReplyDelete