KLIK

Thursday, July 12, 2012

Budu dan ulam tidak dapat di pisahkan


Haii semua..selamat tengahari.. lunch jap lagi nak makan ape?.. nak makan di mana korang?.. tong-tong duit makan pizza macam dalam iklan tb tuh ke?.  

Eerrrkk Alhamdulillah saya dah kenyang. Lunch awal pulak hari ni. Tak tahan dengan godaan bau ikan rebus goreng. Saya orang kampong je. Makan ikan rebus goreng. Korang – korang semua makan ke ikan rebus goreng? 

Ah tak kisah la apa orang nak kata kan.. ini lauk kegemaran saya. Saya tinggal dengan kakak saya yang tak makan ayam. Daging pun kureng. Makanya Asyik makan udang sotong udang sotong lama-lama jemu jugak. Uuhhh sedap weh makan ikan rebus goreng dengan nasi panas-panas. Tambah pulak dengan ulam dan budu. Mau tambah 2 kali..  itu aje nak cite..k baii…






2 comments:

  1. seriously! tak pandai makan lansung ulam ulam nie.. budu pun sama juga.. hehe eh budu tu mcam belacan ka juga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. budu tu macam kicap kot.. dia cair.. ulam awet muda :)

      Delete