KLIK

Friday, September 7, 2012

Bloglist HASRULHASSAN.COM | 200 Blog Terawal Sahaja!

 

sebenarnya min dah tengok lama dah entry pencarian 200 bloglist ni. Tapi di sebabkan rasa malu dan rendah diri..terasa kecik sangat nak di bandingkan dengan blogger-blogger lain yang hebat blaka.. so min ignore je lah. 

tapi pagi ini terbaca pulak entry yang dah 45 orang join bloglist ni. "HH masih lagi menanti lebih ramai blogger yang join .... terutama blogger baru, agar dapat lebih pendedahan menerusi blog HH ni - walaupun tak sehebat mana, takat sendawa durian pastu hilang dalam masa 10 saat je .... ". ayat ni lah yang membuat min hilang rasa malu tu.

siapakah HASRULHASSAN ni?.. beliau merupakan seorang blogger yang hebat dan lama. Min suka sangat baca blog beliau sebab banyak info-info dan entry beliau kebanyakan nya memberi semangat kepada blogger-blogger untuk berjaya. in another words.. memberi tunjuk ajar cara berblog terutama sekali kepada blogger yang baru setahun jagung macam min ni. syabas di ucapkan kepada beliau kepada berjaya menghasilkan blog yang membina dan cukup bermanfaat. 

tak rugi kalau follow blog hasrulhassan.com ini. Kepada blogger yang baru, yang lack of confident macam min ni jomlah join bloglist beliau. manalah tahu lepas ni akan ada perubahan untuk kita semua..


syarat-syarat penyertaan:
Untuk disenaraikan, apa yang perlu anda lakukan adalah 2 perkara:

Buat satu entri yang merujuk kepada blog ini - anda boleh tulis apa sahaja, samada pandangan, nak review, nak bagi pujian, nak promo tentang bloglist ini atau apa sahaja, asalkan terdapat backlink ke blog ini.
Masukkan blog ini dalam bloglist anda juga.

Ruangan adalah terhad untuk 200 blog sahaja. Siapa cepat dia dapat! Ingat ya, hanya 200 blog terawal sahaja yang akan dimasukkan ke dalam bloglist. 

Bloglist ini akan berada LIVE di blog ini selama 3 bulan iaitu sehingga akhir tahun 2012.


more info: rujuk sini


1 comment:

  1. good luck
    salam kenal dan follow sini ..
    dari blog cik keyrah =)

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/oreo-cake.html

    ReplyDelete