KLIK

Friday, December 21, 2012

welcome back


Assalamualaikum bloggers/ readers yang masih setia follow/ read blog min. dah lebih dua bulan blog ni berhabuk tanpa apa-apa entry. 

Busy..
memang busy bergelar final year student ni.
Busy dengan final year project dan juga masalah peribadi.

Apa-apa pun semuanya sudah berlalu.  Sudah meninggalkan zaman belajar dan hanya menunggu praktikal sem depan. After tu secara rasminya saya sudah TAMAT BELAJAR. 

Alhamdulillah saya sudah Berjaya harungi liku-liku kehidupan seorang pelajar walaupon pada awalnya saya sendiri ragu-ragu dan tak percaya bahawa saya boleh tempuhinya.

Cabaran ketika menyiapkan final year projek tempoh hari memang menduga kesabaran. Dengan projek yang tersangkut kat tengah-tengah, tiada tempat untuk mengadu atau meminta tolong , saya hanya mampu berdoa dan berserah kepada Allah yang Maha Kuasa sahaja.

Memang tak di nafikan hati mana yang tak cemburu di kala kawan-kawan mendapatkan pertolongan dengan pakwe/skandal diorang dan saya hanya mampu bergantung kepada diri sendiri.

Tapi akhirnya saya amat berpuas hati dengan hasil titik peluh saya. 

Allahu.

No comments:

Post a Comment