KLIK

Sunday, November 7, 2010

bosan

di kala org lain sibuk bergelumang dgn BUKU- BUKU dan NOTA - NOTA
aku pulak sebuk dgn men"touch-up" blog aku neh..aduyaaiiii..pemalas betol..karang kalo tutup laptop neh aku bosan plak..kalo bukak ni lah padah nya..
yasmin oh yasmin..
dia sudah lupa azam dia masa mula2 nak masuk sem arituh..
nak belajar bersungguh2 lah konon ek..huhu seb baik MY MERAH ada kt UCUK..
kalo x konfem bin sure lah now ni aku dah kt jusco wangsa maju ..xpom kt wangsa walk..
seb bek MY MERAH tu nk kena repair..malam td kunci nye dah bg UCUK pegang..nant UCUK nk tolong tengok kan MY MERAH tu....bosan sungguh bosan. ada x ek ubat nak kasi rajin?..
tp bukan utk bg rajin "berderak" lg..tp aku nk jadi rajin belajar..
ah, aku mesti tutup MY HITAM neh..sorry HITAM..
aku akan tempatkan kamu di dalam loker ku..demi utk kebaikan tuan mu jua..

dok diam - diam ngn ucuk eh..cayunk kamoo...




aku bukan ta sayunk kamooo...tp aku terganggu bila ada kamoooo...
.so kamooo dok diam2 lam loker eh..








No comments:

Post a Comment