KLIK

Saturday, November 6, 2010

M..

nenoneno..aduh otak dah serabut..minggu depan aku kena berdepan ngn 4 paper..2 killer paper and 2 safety paper tp kalo aku tersalah langkah mau nye terjunam jatoh gak lah..hurm..tengah otak serabut fikiran pun kacau bilau lah..aduh M.please.. do not throw us in a trouble again dear.. we have 6 days before celebrate our 3rd anniversary..i'm trying my best not to do any mistake and starting a quarrel..napa M..setelah aku korbankan perasaan aku sendiri dan mengharapkan pengertian dari kamu..kamu membalasnya dengan sikap seperti ini..memang nya sebenarnya sapa aku di hati kamu kini?..adakah aku masih orang yg sama seperti 3 tahun yg dulu?..atau aku sudah xda tempat pun dlm hidup kamu..aku bukan harapkan apa2 dari kamu..aku cuma harapkan kejujuran dan kesetiaan..apa maknanya hubungan tnpa kejujuran dan kesetiaan?..
sesungguhnya aku x mengerti apa yg kamu mahu kan dlm hidup kamu..M.. u had changed. u r not my previous M..i'm trying to repair our relation tp nmpak cm xde response je dari kamu..adakah selepas 3 tahun hubungan ini masih boleh di selamatkan?..atau sememangnya kita telah di takdirkan utk bersama hanya selama 3 tahun?..




Kesetiaan

Kesetiaan menghalangi
Kupindah ke lain hati
Dan tak ingin ku melukai

Mendambakan cinta ini
Hanya kekalnya denganmu
Tapi kudrat tak di tanganku

Padamu kualunkan rinduku
Sayang jadi sendu
Tinggalkan lara putus cintaku

Di akhir kali pertemuan pilu
Tahu kau meninggalkanku
Kau palitkan kesal menunggumu

Kesalahan kau pautkan di jiwaku
Kau nampakkan keangkuhanmu
Kurelai cinta tak suci ini pergi

Kuhayunkan langkah kaki
Meraih cinta yang suci
Moga ada insan yang luhur... sehati

Segaris nada rindu
Hilang jadi sendu
Tinggalkan lara putus cintaku

No comments:

Post a Comment