KLIK

Sunday, November 14, 2010

dua 2 two er

2 more papers to go..huhu esok budak electric dah merdeka..dan diorang dah boleh balik umah..dah leyh wt persiapan raya..huaaa...nak balik umah jugak..nak raya ngn mak jugak.  :(...xseronoknye..btol2 cam raya di perantauan la kali ni aku ngn budak2 medical electronics lain..x aci yaa.!! sape lah yg buat jadual exam sekejam ini neh..menci menci menci menci ( sgt2 menci )..esok no paper..tp lusa digital electronics lah pulak..aduyai.. asynchronous  synchronous mealy more...pas raya plak human and physiologi..ceit..1 paper je pon pas raya..nape lah die xbg choice leh amek awal kan..kalo x da leyh raya kat umah dah..new castle..rindunye kalo x dah leh beraya ngan mak, ngan kaklong, ngn mat ija, ngn erie ngn azhan ngan cousin2 yg lain..raya kat sana bessssttttt....leh tengok org semelih lembu ( takot nengok darah lembu mancut2 kua)..leh makan daging fresh..yg penting aku paling suke time pergi sedekah daging2 kat umah orang..leh jumpe kawan2 lame ( kawan2 lama area umah aku tuh ramai da jadi anak teruna )..

lembu ni riak..siapla kamoo lepas ni kena semelih..leh makan daging kamoo yg besh itu wt kari daging wat sup tulang wat sup ekor..gigi ngn tanduk lembu sapa mau?..



so malam ini aku kena lah struggle study digital electronics memandang kan carry marks nye yang agak cket ( kalo carry marks tuh leh tukar jadik duit raya rasanya budak2 kampung aku pun xmo) so kenalah berkerja keras..ingat motto cite wonderpets. " KAMI TAK BESAR DAN KAMI TAK KUAT BILA BEKERJASAMA SEMUA JADI MUDAH..yeaaaa wonderpets "..tp aku nak edit cket la motto ni "AKU XBESAR DAN AKU XKUAT BILA AKU BERUSAHA SEMUA JADI MUDAH..yeaaaa YASMIN! "

No comments:

Post a Comment