KLIK

Monday, November 15, 2010

go on..

Kita hanya mampu merancang..Allah yang menentukan segalanya..
Dia yang menentukan rezeki kita, Dia menentukan jodoh pertemuan kita..andai di takdirkan di tarik balik nikmatnya kita mestilah redha..usah di ratapi usah di tangisi kerana yg pergi tetap pergi..
LIFE MUST GO ON...
Yup yasmin..xda guna kamu menangis bengkak mata sekali pun..hiduplah..teruslah meneruskan perjuangan kamu yg dengan menggunakan segala yg masih tersisa ini..dat’s why we must think before make a decision. Dengar cakap org sekeliling..terima kritikan walaupun buruk kerana yg buruk itulah yang akan mengubah ia menjadi baik..langit yg cerah x semestinya cerah smpai ke petang..jika kamu mendapat sedikit cahaya janganla alpha janganla bongkak janganlah riak kerana tidak semestinya cahaya itu akan tetap menerangi hidup kamu sampai bila2..mungkin suatu saat nanti cahaya itu akan padam..mungkin juga cahaya itu beralih arah menerangi insan yg lain..belajarlah hidup dengan menghargai orang lain..( afifi always remind me this things)
jangan di kejar benda yg belum pasti menjadi milik kamu..jangan di harap pada yang x sudi..apabila setitis kasih sayang di curahkan janganlah kamu tamak hingga membuang sebaldi kasih sayang yang telah di berikan..yeahhh..berusahala.. 2 more papers to go..
digital electronics and human physiology.. I lap u lebih la.. ( 0_0)



I’m gonna miss you like a child misses their blanket
But I’ve got to get a move on with my life
Its time to be a big girl now
And big girls don’t cry

The path that I’m walking
I must go alone
I must take the baby steps until I’m full grown (full grown)
Fairytales don’t always have a happy ending, do they?
And I foresee the dark ahead if I stay

No comments:

Post a Comment