KLIK

Wednesday, November 17, 2010

S.a.L.a.M A.i.D.i.L.a.DH.a.

Salam aidiladha semua..tarararraratatarara…pagi td bangun awal2 pagi pas terdengar takbir raya yg membuatkan aku terpikir  yeeeaaa RAYAA..!!!..ngn muka mamai ngn mata xleh nk bukak luas2 nye aku ke bilik mandi..masuk2 rasa cm pelik jer..apasal byk sgt pintu2 ni?..mcm pintu rahsia la plak..ceit aku kt hostel rupanya..waaa sedihnye ingat aku kt umah..redha jela..pas mandi  sunat aidiladha aku cepat2 menunaikan solat subuh..( hehe..time tu dah subuh gajah dah..bkan ank gajah tp bapak gajah dah) yelah time tu dah kul 6.50 a.m. pas solat tuh aku pasanglah muzik takbir raya yg aku baru download dri 4share mlm td.. ( sbbnye nak menaikkan mood raya aku yg sememangnye xde rasa feeling raya pon ).. ¸.•*¨*•♫♪..AllahuakbarAllahuakbarAllahuakbar♪♫•*¨*•.¸¸♥¸¸.•*¨*•LailahaillAllahuwallahuakbar♪♫•*¨*•.¸¸♥ 
Allahuakbarwallilahilham¸¸.•*¨*•♫.. 
huhu pastu melaram ngn baju chantekk..kaler biru gitu..kul 8 pg solat raya kat surau raudhatul hikmah..ramaila jugak student yg x balik eh.. pastu ramai2 breakfast ngn 3 cucuk satey ayam + 2 cucuk satey daging + 5 ketul nasi impit + sesudu kuah kacang ( mayb kuahnye xcukup kot sbb tu die bg cket je..) + secawan air oren yg terlebih cordial dan gula = hentam sahaja lah..sempatlah shoot sekeping 2 pic..jap g nk pg jalan2 kat titiwangsa plak ngn fifi afida..






-
-
-
 tararrararatara...
inilah hasilnya
pagi raya pas solat sunat mamam satey je 



peace..nak jugak mood raya ada so bantai je suar ngn baju raya..haha
matching gak en..




lalallalalal...pinjam pashmir wawa




walaupon tyme ni da panas aku nak gak posing atas bridge neh :)

haha...mata bengkak gara2 nanges 2 hari berturut2 still xleh di cover..lupe nk pakai spek hitam oh





No comments:

Post a Comment