KLIK

Tuesday, July 5, 2011

a man dat i love

kamu  seorang yang sabar
kamu sangat berhati mulia
bila aku menangis siapa yang selalu mengutuk aku ?..kamu mengutuk aku dengan niat untuk menaikkan aku semula..membuat aku membuka mata untuk tahu membezakan yang baik & buruk..sentiasa ada d sisi aku samada dalam kesusahan & kegembiraan
bila aku dah patah semangat siapa yang aku cari?..kamu jua lah orangnye..kamu tahu mengambil hati aku
perkara yang paling membuat aku terharu adalah layanan kamu terhadap keluargaku..hormatkan famili aku
berbudi bahasa cukup tinggi kawan...
kamu redha dengan apa yang terjadi..kamu anak yang soleh mampu di harapkan untuk menjaga dan.menghormati orang tua..
kamu bagaikan bintang yang menerangi aku..sentiasa d cc aku..sedangkan dahulunya aku tidak menyedari kewujudan kamu dlm hidup aku..aku pikir kamu x ada kepentingan dlm hidup aku..lantas aku mencari sang matahari yang besar untuk menerangi hidup aku..tp aku silap..
kamu..andai waktu boleh di putar kembali..aku berjanji..tidak akan alpa dengan janji2 manis yg di taburkan oleh sang bermulut manis..akan ku balas segala bukti yang kamu taburkan padaku dan pada keluarga ku..aku sepatotnya mendengar kata orang sekeliling aku..bukan mengikut hati sendiri..sekarang lihat la kamu..aku sudah patah di langgar taufan..aku mengharapkan kau..untuk mendirikan aku kembali..dengan di restui Allah swt..


moral of the story:..dengar pesan ibu...dengar cakap kawan2 yg ingin melihat kita bahagia. .PELUANG HANYA DATANG SEKALI SAHAJA DLM HIDUP..JANGAN SIA2 KANNYA..!!

No comments:

Post a Comment