KLIK

Tuesday, October 11, 2011

Huyeaaa..sonok sungguh saya malam ni sbb dah d belanja oleh cik mat amin makan di restoran saba, setiawangsa..haha..thanks a lot to him..maceh daun keladi,wat job banyak2 nnti sila belanja saya lagiii…hihi..1st tyme uh try makanan arab. Dari tengahari td lg dok tnya kaknad menu2 di restoran arab neh..aku xmo makan nasi . diet nasi la konon yek!. So she suggest to me to try K.E. B..A.B.owh yeahh..i dah try lamb kebab dia. Mmg best..b4 neh aku kalo orang dok cite makan kebab secara automaticnye otak aku akan melakar melukis daging cincang + mayonis yang di himpit olah 2 keping oblong.. so malam ni..”owh camni pon orang panggil kebab ye?”.. J darat sengoti kawe dop??.. so belasah kebab + banana with milk. Haha sedap gak rupenya pisang blend ngn susu yek. Baru ku taw..pasni beli pisang rm2 kat pasar malam dah sebakul dah. Ni x. segelas cipit makkao rm8. Tp seb bek sedaaaaaappp…
Uurrkkk… Alhamdulillah kenyang saya.
Oh cikmat amin plak melantak nasi arab with ¼ chicken. Ok sedap gak lah bila aku curik2 ngap sikit td..n barbican.. owh tekak aku xleh nak time ah that drink tuh..



saba restaurant at setiawangsa..



lebih kurang cemgini la makanan yg mat amin makan

saya makan lamb kebab jer.. (-_-)

imej semua g google sbb terlupa nak amek pic. lapar sgt xdandan nak soru.
restaurant ni banyak branches. so untuk mengetahui maklumat lebih terperinci rajin2 la google yek..!!
besssssttt oooooo...( makan pree lg best ye dok?)

1 comment: