KLIK

Friday, November 11, 2011

11-11-2011

ada apa dengan tarikh ni?.. ramai orang dok sebuk menunggu tarikh ni?..ada tuh lam paper siap booked lg nak delivery baby on this date.. mayb ramai jugak yang mengambil kesempatan untuk melangsungkan perkahwinan mereka dengan insan yang tersayang rite.. so korang yang happy tuh aku wish congratulation la yer..

but for me.. mmg tertunggu-tunggu pon this date. konon-konon nak pergi tinggalkan tapak kaki kat seoul garden klfc yang baru bukak tuh la.. tp tup2..jd camni cancel everything lah.. 11-11-2011 is my last anniversary.. after this no more waiting-waiting lah for this date. selama 4 tahun berturut aku menunggu detik 12 utk wish kat someone and every year aku lah orang 1st tergedik2 msg "happy anniversary..may Allah bless us blablablabla..." but for this year.. tadi pas isyak pas bace yassin aku terus tido sbb takot nnti aku tertunggu and getik tangan bg wish lagi padahal xdok pape dah. tp entah cane kul 12 lebih camtuh aku terjaga and bleh plak lam blurblur tuh pg send msg "happy anniversary"..anniversary hotak ko..sahsah aku ni mamai kan. celah mana lak dia tu still pakwe aku ha?.. mmg muka xtaw malu lah aku neh. gasaklah kan. nak wt camana dah tersend. hamek bantal tutup muka jer lah.. seb bek dapat feedback kalo x mmg malu giler ah.." ok.. baru nak ucap?"..huh..nipu now la ye.. kalo btol nak wish dalam masa 30 minit tuh ko dah bleyh watla.. k lah fine ni last entry aku tulis sal ko.. no more after this. biarlah tonite is the last tyme i cry for u..chill bebeh!!.... no heart touching no heart feeling dah.. insyaallah one day i will get my happiness day..chill..!!

No comments:

Post a Comment