KLIK

Thursday, November 10, 2011

having a great day.. curemyownheart

  yesterday was the happiest moment for me.  morning till midnight. thanks to ratu jazira and "macguard". 

chill bebeh..!! life must go on. Remember. Hidupku dan matiku hanyalah untuk Allah Yang Maha Berkuasa. 

 








paginye..jogingjoging.. lemak tepu kat pewot neh dok sir sir nak hilang weh.. dok tau no buat guane doh... hoho especially pas raya neh..start dari 1st day Aidiladha smpai 2nd day .. yelah aku kan sempat dok umah 2 hari jer..kalo seminggu maunye ariariari makan daging..openhouse umah sana openhaouse umah cni kenduri kawen sana kenduri kawen cni majlis akikah sana majlis akikah cni..hadooiiihhh menternakk lemak jer semua tuh.. 1st day wat majlis makanmakan umah paklong kat kampong. tetiap tahun kalo raya aji konfem bin sure lah kami sekeluarga akan beraya d umah paklooongg.. sebabnyeee... paklong aku penternak lembu..eh penternak lembu ke pengembala lembu ek?.. penternak lembu kot..hentam jer lah.. 
so akak aku or mak aku or sendiri selalunya tetiap tahun takmiss lah amek 1/7 bahagian mebu korban tuh. so kira senang la..sekor lembu untuk family jer..makko mmg kenduri besau leerrr... tambah lagi meriah sbb adik kakak angkat aku pon join balik q-late ugop.. so bila dah beramai- ramai tuh..time nak pulang ke kampung terpaksarela lah aku, ngan 3 orang anak buah haku naik motor jer..sbbnye bumblebee abang aku tuh dia xbawak balik. paksarela k... yelah kalo bukan aku yang merelakan diri neh sape lagi nak relakan diri nek motor?..sakit bontot dowh 40 minit bawak motor.. hoho yang terernye kami anak beranak lagi awal smpai dari pesona abg ipar aku tuh.~.. haha membebel2 akak aku @ mak orang tuh.. yang anak buah aku tuh sonok sakan ler dia baru dapat lesen katekan..



oit...pe neh aku dah melalut cite sal raya haji lak..salah entry ke hapee??.. haha ok2 smbung cite smlam k.. pas joging tuh..( jalanjalan sedut udara jer sbnarnye).. balik ler kat kolej terchenta..energy ngah up..sambung study lerr. ptgnye "macguard" sms ajak kuar..horeeyy..!!! kembanghidung xkuncup2 ler haku sbb ada org nak lanje pizza ultimate 7 tuh. so destinasi kami....PIZZA HUT WANGSA MAJU..!!

last pieces baru tingat nak hambek gambar.. : )

pastu g mines karoke puas2..melalak la haku ngan dia..then go to putrajaya pusing2 lepak2 jap then chow balik umah lerr..balik awal le sbb macguard kena kerje esok.!!


dat's all..tq..cewahhh..mood ngah berbunga2.. k papai nak study laserr...

No comments:

Post a Comment